Old times

Blev lätt nostalgisk när världens knasigaste, vackraste och underbaraste Jackie skickade den här bilden på henne och mig från en sjuk Ålands-tripp som vi gjorde för flera år sen! UNDERBART...ska kolla om jag hittar fler bilder:)

Jag var rejslajter och hade fixat en liten chokladbit att lägga på allas kuddar..en varsinn dildo! haha....dom låg ta me fan överallt på hotellet och kom väl till användning som drinkpinne bland annat! Kom ihåg att jag var livrädd att dom skulle kolla min väska i tullen på väg dit! Vilken syn det hade varit....dom hade ju kollat på mig som att jag vore ett perverst sex-freak! (kanske inte helt osant?) Undra om vi trodde de var Bingo på andra sidan kameran? Skymtar en gravid Anna Djäken i bakgrunden också:)


Kommentarer
Postat av: Jacqueline

Hahahaha!

Det bästa är att vi verkligen tror att vi är dom hetaste brudarna på hela Åland!

Vem kan glömma världens bästa ankomstpresent?? Du är fan BÄST!

Om jag och Erik någonsin får en dotter så ska hon bara få dejta Lowe!

2010-06-24 @ 10:21:01
URL: http://jacquelinep.blogg.se/
Postat av: JOnna

Stina, var inte jga med detta år?!

2010-06-24 @ 22:21:51
Postat av: Stina

Nej Jonna jag tror inte det...du åkte året innan och röjde med Gabbe och Camilla...haha:) Vi har aldrig varit på Åland tillsammans...sorgligt:(

2010-06-24 @ 22:55:11
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0