Ny i bloggvärlden

Jaha då var man igång...har tvekat länge men med tanke på hur många gånger om dan jag sitter och tittar efter uppdateringar på facebook (ca 20) så kanske det är lika bra att sysselsätta sig med något annat!
Vet ju inte förrän jag provat om det är nåt för mig och dessutom så har Jonna pausat i sitt bloggande och någon annan måste därför ta kommandot vid årorna och roa massorna...haha:)

Dagen har bestått av två bajsblöjor (ja livet cirkulerar faktiskt kring bajsblöjor när man fått barn..konsistens, mängd, lukt och antal! Tyckte dessutom att bajs var ganska roligt redan innan), en videofilm som jag sov till som handlade om någon ny förhörsteknik inom militären och getter. Vaknade lagom till slutet då de verkade frisläppa 50 getter från något som liknade Guantanamo basen?? Har gått en powerwalk med Jonna-prutt och lille fisen (ni kanske anar en viss fixering?) och tvättat bilen invändigt. Har missat helt att man inte får tvätta bilar vart som helst men blev vänligt upplyst om detta. Får tvätta den på brandstation på lördag istället. Det brukar vara bekvämt..jag går ur bilen och pappa tvättar:)

Igår kom sambon hem efter en 4-dagars golf/fiske/supar resa till landet utanför Valdermarsvik med 6 polare. Han har inte sagt så mycket men somnade innan 12. Förmodligen ett tecken på att det var lyckat eller så ville han bara inte prata om det. Kanske nåt form av trauma;) Han kom i varje fall hem med ett pris som han inte vunnit själv utan fick av världens snällaste Lillis...en sladdlös dammsugare från Nilfisk! LYCKA för ett städ freak kan ni tro:) Har redan hunnit använda den 2 gånger sen igår!


Kommentarer
Postat av: Linn

JAAAAAAA!!!! Som jag har längtat :)

varje-dag-uppdateringar nu va? ;)

2010-06-07 @ 19:19:09
URL: http://linnpeterzon.blogg.se/
Postat av: Stina

Haha! Kan du haja Linn:) Du å jag får hålla ställningarna nu!

2010-06-07 @ 19:41:47
Postat av: Anonym

Hahahha bra tjejer att ni sköter detta nu när jag ligger lite lågt.... Hade jag också hafe en iphone så kanske...



Pussar till er

2010-06-07 @ 21:04:25
Postat av: Stina

Ja Linn hur gör man för att blogga i i-phonen?? tips tack:)

2010-06-07 @ 21:55:05
Postat av: Linn

Man skickar SMS eller MMS till telefonnr 073-012 11 63. Lägg in d i telefonboken. Och jobba man kan göra från vilken mobil som helst :-)

man

måste bara gå in å göra vissa inställningar på

bloggen. Typ lägga till sitt mobilnr där.



Stina skriv om hur allt går med lillkillen! Vill veta ALLT! Sömn. Amma. Smakportioner. Snäll. Magont. Osv...



PUSS

2010-06-08 @ 00:28:13
URL: http://linnpeterzon.blogg.se/
Postat av: Jacqueline

Jaaaa vad roligt att du börjar blogga! Jag ska läsa HELA tiden :-)

PUSS fina Stina

2010-06-08 @ 07:37:53
Postat av: Kristina

Åh Stina, du har alldeles för mycket energi... mycket bra! ;) Precis som Linn vill jag höra allt om bajset, men då talar jag om laktosmagen :D



Kram

2010-06-08 @ 08:07:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0