Mina killar kollar fotboll

img_0018 (MMS)

Mina fina killar ligger i symbios och tittar på Tyskland-Ghana medans mamma äter brända popcorn..mmums! Zappade lite mellan fotbollen och en tennismatch i Wimbledon som pågått i mer än 9 timmars effektiv spel..den började tydligen igår! Hysteriskt roligt måste jag säga:) Fyndade en klänning idag på HM rean från deras garden collection...vet egentligen inte om jag hade köpt den annars men den passade och den var billig så va fasiken:) Fyndade även våtservetter...3 för 49:-..haha! Nu ska jag ägna resten av kvällen åt att peta ut alla popcorn mellan mina tänder! Todilou


Kommentarer
Postat av: Jacqueline

Bästa Lowe Alessandro, I love it!

Nu är bilden skickad, vi har nog aldrig varit snyggare!

PUSS

2010-06-24 @ 08:53:03
URL: http://jacquelinep.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0