Lowe hälsar!

Lowe hälsar "uawawaaaaaa" Har kommit på att han påminner en hel del om Chewbaka faktiskt!

Morgonen började med ett besök på salong för nya fransar till mamma. En av de utgifter som jag absolut tycker är helt nödvändig när man lever på existens minimum;) Men men..får pappa snusa så får mamma vara snygg! Man vet faktiskt inte vem man kan stöta på heller när man är ute och går med vagnen så det gäller att alltid ligga på topp...dessutom så behöver jag ju inte sminka mig och det är inte alltid man har tid med direkt.

Har börjat vänja mig lite smått vid min vita hårbotten och har intalat mig själv att det går över!? Ja fråga inte...men så är det!

Bytte precis en blöja (icke bajsintresserade folk kan sluta läsa nu) som lukta gammal räka!? Trodde inte det skulle lukta så mycket när dom är såhär små men de gör det! Sådan mamma sådan son kanske...haha! Mina fisar luktar ju inte direkt hallon just nu så något olämpligt har vi kanske ätit. Det har även blivit lite stressigt att byta blöja nu...Lowe har nog onormalt långa armar och får tag i sitt eget bajs!! Äckligt som fan och man får försöka hinna torka bort innan han är där med handen. Dessutom så kommer fötterna i attack från motsatt håll..mycket nu:)

Ikväll kommer svärmor på visit och innan det ska jag hinna en sväng förbi jobbet och lämna in lite papper och handla kattmat. Tycker det är konstigt att inte katterna kan bidra mer ekonomiskt hemma nu när det är så pass gamla. 4 fyller de i sommar och i kattår är ju det typ 37 eller nåt!

Puss & Kram...lägger upp en bild på fransarna och kanske min nya hårbotten:)


Kommentarer
Postat av: Jonna

Hahaha stina du är för skön!

2010-06-14 @ 14:36:10
Postat av: Jonna

Hahaha stina du är för skön!

2010-06-14 @ 14:36:22
Postat av: Jenny

Du är ju helt underbar Stina:) underbart att läsa din blogg,sluta aldrig. Btw,hur fixar man fransarna? kram

2010-06-14 @ 17:59:39
Postat av: Stina

Tack:) Jenny jag gör på salong..kostar lite men lätt värt det! Tar en timme och kostar mellan 400-500:- att fylla på. Jag gör nya ungefär 1 gång/månad beroende på hur de lossar. Du behöver aldrig använda maskara och det ser faktiskt väldigt naturligt ut..syns kanske inte så bra på bilden dock. "Fake it or make it" på Odenplan. Säg till om du vill ha numret:)

2010-06-14 @ 21:24:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0