Lata sköna måndag

img_0003 (MMS)

Efter 1 timmes knorrande och gnällande så somnade fisen till slut! Snacka om att kämpa emot tröttheten...får stafett-amma tills han faller in i trans och inte kan stå emot längre. Hata mig inte nu men på ett sätt känns det skönt med dagar som den här när solen inte skiner...då får man en ursäkt att bara ligga och slappa:) Ska bädda ner mig nu med Stoffes täcke (gillar att sniffa på det..haha) och kolla på dåliga repriser! Hoppas att jag somnar men förmodligen inte:( Det har hänt nåt som gör att jag aldrig lyckas somna när jag ska vila längre! Jag som förmodligen skulle vinna VM i att sova..har ett gammalt rekord på 26 timmar i sträck! Glömde berätta att Lowes kusin Ebbe 2 år kallar Lowe för Ove:) Så sött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0