Kaminmannens fru

Har ni sett kaminmannen någon gång? Om inte så kolla in den här länken: http://www.youtube.com/watch?v=Tsl52bJ1HTY
Jag lovar..hur kul som helst!

Känner mig just nu som kaminmannens kvinnliga motsvarighet fast med gräs och gräsklippning..är besatt och allt gräs jag ser vill jag bara klippa! Haha:) Har tom fått blåsor i händerna.

Åkte ner på innebandyträningen idag tokladdad! Tyvärr så var det fystester och ännu mer tyvärr (eller hur man nu ska se det;) så kunde jag inte medverka på dom eftersom jag måste "läka" helt först. Vill ju inte riskera framfall eller urinläckage så bäst att ta det säkra före det osäkra. Ska köra ett special-fys-schema i sommar så ska det nog ordna sig sen! Hur som helst så blev jag skitbesviken när det inte skulle vara någon innebandy alls...åkte hem igen..klippte lite gräs med trimmern (ha ha) och gick ut och sprang i 45 min istället! Duktiga jag *klappar på huvet*


Kommentarer
Postat av: Tessan

Börjar känna oro för Stoffes säkerhet nu.. Känner jag dig rätt så klipper du väl till den stackarn av bara farten! Herregud Stinko, du är då ett riktigt original du vännen. Ett alldeles UNDEBART original ;-)



Kram

2010-06-15 @ 22:27:56
Postat av: Linn

Har du inte läkt än? Anyway. Du är grymt duktig! Du vet att du får äta mer points om du tränar va?

2010-06-15 @ 23:58:04
URL: http://linnpeterzon.blogg.se/
Postat av: Jonna

Du är såååååå duktig!



Pusssssss

2010-06-16 @ 10:16:49
Postat av: Stina

Jodå Linn...jag har läkt men det är ändå så att vissa övningar som belastar bäcken mm ska man undvika upp till 6 månader...tydligen..haha:) Ska inte hoppa, inte göra vanliga sit-ups och lite annat trams!

2010-06-16 @ 20:10:19
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0