Japaner japaner...

Sjukt imponerad måste jag säga! Lite skadeglad att det går åt helvete för Danmark också...ändå deras fel att vi inte tog oss till VM (absolut inte vårt eget fel..inte då)

Jaha...sillen är inhandlad i sann Owe Sundberg anda:) Nä då...inge Lid´l här inte! Längtar efter midsommarmat nu och ett glas vitt i solen! Ska bli så jäkla mysigt. Ska köra ersättning imorgon...lite vill jag faktiskt halsa i mig. Det är ju trots allt midsommar:)

Vart och kört ett försäsongspass också..kanske man kan äta med gott samvete imorgon? Händer iof inget på den äckliga vågen ändå! Blir galen...0,4 kg ner! Vad är det liksom...en kissning:(

Hur som helst så önskar jag alla en RIKTIGT TREVLIG MIDSOMMAR!


Kommentarer
Postat av: Linn

Why the sad face in my blogg? :(

2010-06-24 @ 23:28:37
URL: http://linnpeterzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0