Försäsongen har startat

Så var det första officiella passet avklarat på sommarträningen! Kommer kännas annorlunda men förhoppningsvis bra att "bara" ha 3 pass/vecka och inte 4 som man kört slaviskt de senaste 5 åren. Att dessutom testa ett nytt upplägg är både skrämmande och spännande:) Kommer bli lite pusslande i sommar för att få ihop det för mig och Stoffe med träningar och bebis..för att inte tala om i höst!! Håller tummarna för att våra träningar kommer hamna på olika dagar så att det inte krockar men det är väl inte särskilt troligt dessvärre:(

Åh straff nu mellan Nigeria och Sydkorea...Weeei! (bara en liten parantes mitt i allt)

Hittat en kul sida där man kan mäta sin runda och föra lite träningsdagbok! www.jogg.se
Jag är säkert helt efter men tycker ändå att det är kul..så det så *lipar*

Måste vara VM i missar det här!? Två helt sjukt öppna och givna lägen för Nigeria nu i slutet på matchen som det missat! Ett under att det satte straffen faktiskt...

Ni måste kolla på expressen på sovande bebisar! Sjukt söta...den här bilden är både söt och lite läskig:)



Kommentarer
Postat av: Jacqueline

Hahahah! Stina, jag hittade världens roligaste bild på dig och mig!!

Vart kan jag maila den???

PUSS

2010-06-23 @ 08:28:03
URL: http://jacquelinep.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0