Dum blondin?

Hmm...okey...hade behövt bli varnad! Tycker nog att dom ska sätta en varningstriangel på Moods ultra blondering. Jag hade i den i max 15 minuter (av 60 möjliga) och min hårbotten är numera vit..inte lite ljus utan på riktigt helt VIT:(
Har inte råd att gå till frissören så det är bara att härda ut antar jag!
Upptäckte däremot att det finns en "colorator" på deras hemsida där man kan ladda upp sitt eget fejs och se hur man ser ut i olika färger och frissyrer. Riktigt skoj:)
http://colorator.janehellenmood.se/

TESTA!



Jag vet nu att jag inte ska färga håret svart och klippa rufsig page:)
Däremor funderar jag på den rosa boan och på att börja bära med mig mikrofon överallt!

Kommentarer
Postat av: Jacqueline

Jag älskar verkligen att läsa din blogg Stina. Fortsätt skriva mer!

Jag har härmat dig och också börjat blogg :-)

2010-06-14 @ 09:43:23
URL: http://jacquelinep.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0