Det gick åt helvete

Blev inge vila...gick åt helvete med det. Lowe vaknade fortare än han somnat så det var bara till att resa sig upp:( Tur att han är söt den lille!

Är beroende av soja-latte! Helt galet gott..måste ha minst 3/dag så det är tur att jag gör hemma. Fan tror en soja-latte bara i Huddinge kostar typ 40:-!! Sjuuuuuuukt dyrt. Fick även ett extremt sug efter kaviar macka...hittade 2 brödbitar i skåpet som var ett stadie ifrån skorpa men det va gott ändå:)

Verkar vara bajs-SM idag också...smattrade precis till här brevid så det blir till å byta..igen! I natt drog han en riktigt rejäl en och för att inte väcka honom för mycket fick jag lägga en filt över huvet på honom när jag bytte..haha! Funkade faktiskt:) Han är så sjukt nöjd nu kan jag meddela...haha....ser så skön ut efter att han tryckt ut en bajs. Och vem är inte det egentligen?

Bajs, bajs!

Kommentarer
Postat av: Linn

Haha du får nog byta namn till bajsbloggen. Men jag gillart. Det är SKITkul!

2010-06-21 @ 22:52:58
URL: http://linnpeterzon.blogg.se/
Postat av: Jacqueline

Du har ju världens sötaste lilla pruttunge. Vi må ha olika liv, men vi båda ÄLSKAR bajs, haha :-)

Vad som innebär med att vara agent är att vi representerar hotellet i Skandinavien. Vi säljer in hotellet till resebyråer och liknande charterbolag, vi har precis kommit igång så det är väldigt nytt.



Alltså att ordna med mina egna bilder högst upp tog mig typ en dag, men sen e ju inte jag så teknisk heller, hehe

Gå in på http://www.designadinblogg.se/, där fick jag massor med hjälp.

PUSS & PRUTT

2010-06-22 @ 08:41:03
URL: http://jacquelinep.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0