BVC, Powerwalk och schteek

SCTEEEK! I VÄNTRUMMET PÅ BVC

Dagen började med lite hets schtekning mellan kl 10:30 och 12:00...sen dags för BVC och mammagrupp + vägning av lillräkan eftersom han är ganska mager:( Han hade gått upp 200 gram på en vecka vilket var kanon så hoppas att mina bomber har ordentligt med mjölk nu *håller tummarna*
Har fått Lowes kurvor utskrivna och han ligger under "normal" på vikt och väldigt mycket över "normal" på längd. Vet inte vem han brås på där med vikten för inte fan är det mamma och pappa i alle fall! HAHA

TOKTAGGADE TJEJER!

På vägen hem hade jag fått en dikt via sms från världens sötaste Jonna "1,5 h promenad jag bjuda in till, jag önskar du med mig bränna fett vill!? Vid halv fyra tiden bli de bra, jag hoppas det hipp hipp hurra" Hur tackar man nej till det? Jag borde ha lärt mig vid det här laget att det oftast innebär ca 2 timmar vilsna i huddinge (tänk nu att Huddinge är ganska stort) och en Jonna som försäkrar mig om att "jo jag vet vart vi är"...haha söt:)
Efter 2 timmar var vi i varje fall hemma igen och Lowe var vid det laget så less att jag fick bära honom sista biten....Kolla in bilderna...så nära stan men ändå på landet. Synd bara att inte djuren syns;)

SER NI DJUREN?..Inte jag heller:)

Gräset var faktiskt så vildvuxet att abstinensen satte in hos mig! Hade jag haft gräsklippare med mig så hade jag fan klippt...haha:) Nästa gång kanske....
Tror inte det är möjligt att känna fler människor än vad Jonna gör!? Helt galet...tror att hon kände alla vi mötte på vägen och det oavsett om de kom i bil, springande eller gående gammal som ung! Helt makalöst..ett tag så trodde jag nästan att hon bara "Heja" lite på folk eftersom det borde vara omöjligt att ha så många bekanta men icke då!
En annan konstig grej är att jag och Jonna aldrig går tillsammans när vi går. Jag går alltid ca 1 meter bakom henne! Haha..vet inte varför men så är det:) Så det här var min vy idag:

JONNA CA 3 METER FRAMFÖR MIG!



Grey´s ikväll...SÅÅÅ JÄÄÄKLA LADDAD!

Kommentarer
Postat av: Jacqueline

Ååå vilken mysig dag. Lilla Lowe e så söt, precis som hans mamma.

Själv har jag suttit i en bil hela dagen med ett fuktigt ANUS :-)

Puss!

2010-06-16 @ 20:51:47
URL: http://jacquelinep.blogg.se/
Postat av: Stina

Å sötaste du!! hahahaha....såååå bra med fuktigt A:)

Pussipuss

2010-06-16 @ 20:54:03
URL: http://[email protected]
Postat av: Jonna

Åå det var en fantastisk promenad...

Samma sak imorn :-)



Puss på din min älskade

2010-06-16 @ 21:10:41
Postat av: Linn

Haha! Det är allt jag har att säga!

2010-06-16 @ 21:19:10
URL: http://linnpeterzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0