30-års partaj och blöjkris

Igår va jag och Lowe på 30-års partaj hos Kissan! Skitfint hus har hon och hennes kille köpt i Huddinge så det var kul att se, nyfiken som man är:)
Lowe skötte sig exemplariskt och fick idel beröm över hur snäll han verkade vara...vilket han såklart är! Synd att jag glömde ta en bild när han var festklädd i fin vit shorta. Nästa gång!
Vi gav upp och åkte hem runt halv 11 eftersom jag hade slut på blöjor...trodde 3 skulle räcka men tydligen inte..någon som hade bestämt sig för att ha bajs-SM..haha! Av någon anledning så lyckades han kräma på varje gång han satt i Tessans knä..haha...hon tyckte det var lite jobbigt eftersom alla trodde det var hon som pruttade följt av världens lukt! Säger det igen om jag har sagt det förr...det här med att små bebisars bajs inte luktar är bullshit, i varje fall i vår familj!



I eftermiddag blir det mys på Långholmen med svärmor!

Tjingeling badring!

Kommentarer
Postat av: Tessan

Jaadu vännen.... det är ju ingen tvekan om att lille Lowe är en Dalhberg/Axelsson iaf!! Herregud, det var rena rama fyrverkeriet i den blöjan. Och det där med att skiten är luktfri när det är så små....Jo ja tackar, vilken skitlögn!!!

2010-06-20 @ 20:11:03
Postat av: Linn

Lägg upp bilder på partyoutfiten!! Din alltså!

2010-06-20 @ 20:58:38
URL: http://linnpeterzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0