0,5 kg upp!!!

Stoffe har varit ledig idag vilket inneburit fotbolls-VM for the guys inomhus och stekning utomhus för mummy! Skönt men jag fattar fan inte att jag aldrig lyckas somna..kunde somna till ibland när Lowe va nyfödd men kan inte längre trots att jag är astrött! Märkligt....

Vägning idag och HELVETES JÄVLA SKIT 0,5 kg upp!? Hur är det ens möjligt? Går ju typ 345 mil/vecka...springer, kör lite styrka, intervaller, innebandy och Viktväktarna på det! Ja ja...ska lägga om strategi och försöka äta upp alla points den här veckan. När man ammar får man 14 extra vilket är galet mycket och typ omöjligt att komma upp i! Ska göra ett tappert försök dock. Shit pommes va många skumgodisar det blir;) haha!



Myggjävlarna har kommit på riktigt nu märker jag...har säkert 10 bett sen gårdagens powerwalk:( Tror att det kommer bli överjävligt med mygg i år och dom brukar älska mig. Man kanske ska vara glad för de beundrare man har helt enkelt?

Ut i solen med er!

Kommentarer
Postat av: Linn

Du vet att pointsen minskar när viken minskar va?

Gå på ett "sekt-möte" annars och hör med dom ;)



PUSS

2010-06-18 @ 00:13:32
URL: http://linnpeterzon.blogg.se/
Postat av: Linn

Asså shit jag kommer inte riktigt ihåg... Men jag tror jag åt runt 40 per dag och sen hade jag 49 i veckobonus. Jag kom inte riktigt upp i det men jag försökte för det är bättre. Men sen får du tänka på att skriva in dina träningspass också för då ska du äta ännu mer.

Sen när jag slutade amma så fick jag äta runt 32 men det minskade ju som sagt med vikten så när jag slutade (ja jag orkade inte längre) så fick jag äta 29 och hade typ 30 i veckobonus tror jag... OCh det va riktigt svårt!



Hur mycket äter du?

2010-06-18 @ 11:00:34
URL: http://linnpeterzon.blogg.se/
Postat av: Linn

Oops skrev fel veckobonus nu på slutet...

Hade 42 i bonus sist jag kollade.

2010-06-18 @ 11:16:39
URL: http://linnpeterzon.blogg.se/
Postat av: Linn

Men du har väl inte hållt på så länge?

Man ska ju inte skynda... Då kommer du bara gå upp allt igen!

2010-06-18 @ 13:28:59
URL: http://linnpeterzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0