- 7 hg

Haha...känns ju smått patetiskt att räkna hekton men va fan;) Känns inte som att min kropp fixar att gå ner mer än max 1 kg/vecka och det är väl egentligen helt lagom! Är bara väääldigt otålig när det gäller att tappa graviditets kilon. Har 3 kg kvar till samma nivå som jag började på men därifrån vill jag ner ytterligare ca 10 kg. Det är en drömvikt jag har på 64:) Så...nu kan ni alla räkna ut vad jag väger idag utan att jag behöver skriva det själv. Sjuuuuukt många kilon men minst 2 sitter i mina tjejer "enormus & gigantus" (tidigare kända som tiffin & fiffin) Har ju blivit vänligt informerad om att jag har storlek J-75 och inte D-90 som jag trodde. Inte så fel ute;) Kör på det berömda konceptet viktväktarna, även kallad sekten. Oroa er inte..var där en gång för att få veta hur många points (läs skumgodisar) jag får äta på en dag och väger mig hemma varje torsdag. Betala 150:- för att bli förnedrad på en våg..roligare kan man ha och det har jag...hemma:) Nä..om man skulle ta och äta 5 skumbananer till mellanmål kanske? Over and out...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0