Liten Ove!

img_0084 (MMS)

Lowe har fått sina första bilringar! Äntligen är han lik mummy:) han har ju sett ut som ett undernärt barnhemsbarn tidigare men nu när vi kör gröt på morgonen och ersättning på kvällen så börjar det ordna upp sig sörni! Snart är han väl för knubbig istället..haha! En annan sak..the "birkenschtoks" är här!! Jag och farmor har ju väntat..hon hävdar att det är hennes arv..pratar om de gigantiska benen som även pappa har:) frågade tom på ultraljudet om de kunde se om låren var onormalt stora men det kunde dom inte! Tur att det blev en kille kan man ju känna..om vi får fler barn och det blir en tjej så har farmor lovat att betala plastikoperationen av låren, mormor betalar ev. bröstoperationer har vi bestämt!  Idag va vi en tur till Västervik och klarade oss precis från regnet..konstaterade att det är omöjligt att sätta sig på en uteservering med barnvagn..trist men sant..blev grillen istället!  Lowe har fått ett smeknamn också..liten Ove! Kusin Ebbe har lite problem med just L så det blir Ove som smittat av sig på oss andra;) morfar kör däremot hårt på fullständigt namn och säger Lowe Alessandro! Vilket långt inlägg hörni..ska dock fortsätta! Min mamma och pappa kom ju och hälsade på här på svärmors land! Även lite annat folk så totalt var vi 14 tror jag! Mamma och pappa hade med sig en uppblåsbar säng för att pappa ville vara säker på att han sov bra. Han gick och la sig typ 2 timmar efter mamma som sov sött men vaknade av att madrassen gick sönder! Haha..mamma sov vidare och vaknade imorse på golvet rätt nöjd eftersom hon hann somna om innan luften försvann! Pappa gick och la sig i fosterställning i baksätet på volvon och var vaken kl 6 i morse! Roligt tycker jag:) det tyckte inte han:) Nu fixar världens bästa Stoffe lite nattamat till svullot = jag! Jag har lovat att klia honom på ryggen för det:)  Natti natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0