Ytterligare konst införskaffad

img_0156 (MMS)

Köpte den här fina bilden också som vi trodde skulle passa utmärkt i vårt gamla fönster som också suttit uppe tom i ett år ungefär! Tyvärr så passade den inte riktigt utan är typ 5 cm för kort:( Måste fundera och pyssla lite så ska det banne mej bli bra! Förresten..skrev förut att Lowe fått utslag på hela kroppen som kom från ingenstans. Värre idag och såg dessutom att jag oxå har!! Vafan kan det vara? Ska på BVC imorgon och fråga Biggan...ska även diskutera det här med sömnen med henne..känner på mig att hon har något mirakelråd så vis som hon är:) Kämpar för övrigt på och det funkar inge vidare...testar lite allt möjligt efter alla fina råd jag fått! Skam den som ger sig va? Fick ett mms idag från min vän Ljungberg där det stod "SLUT SALE"...jag måste ha lidit av svår syrebrist (var ute och sprang) eftersom jag inte fattade det roliga...gör ni? Pöss!


Kommentarer
Postat av: Jonna

Åå vilken fin tavla, vad synd att den inte passar :-/



Pusssssssss

2010-07-29 @ 10:06:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0