Tuttchock på löplabbet

img_0154 (MMS)

Ja vart ska jag börja? Haha...hittade massor av fina plansher till våra ramar som suttit uppe på väggen nu i ca 3 år utan något i! Ut med "Ribba" (märket på ramen från IKEA:) och in med motiv på gamla Stockholm i svartvitt. Hittade dom i Nacka där vi tillbringade eftermiddagen! Hittade fina kläder till Lowe också men köpte en storlek för stort så att han kan ha det till hösten:) Förmiddagen tillbringades i Globen eftersom jag hade planer på nya löpskor. När vi kom dit så var jag och Stoffe så hungriga att vi började med att äta på ett café...tror att vi båda är magförgiftade nu! Sååå vidrigt:( Men men...tillbaks till skorna. In på löplabbet där vi träffar en ung kille som ska ta hand om oss. Här börjar det...vad tänkte jag när jag klädde på mig imorse? Amningshjärna på, check! Svart urringad klänning...ville nog vara lite MILF och inte glida runt i skitiga mjukisbyxor för en gångs skull. Han börjar med att konstatera att han inte ska tvinga upp mig på spegeln som man ska stå på eftersom jag har klänning (jag som när vi kom in och såg den spegeln endast tänkte att jag borde ha filat fötterna, hade lätt hoppat upp om han inte sagt något). Sen börjar vi..upp på löpbandet och springa lite. Nånstans här borde han och alla andra som passerade förbi i globen (enorma glasrutor med full insyn) ha svimmat av mina sprängfyllda jättebröst som - citat Stoffe "höll på att hopp ur". OM jag skämdes och svettades? Eeeh ja! OM jag fick kliva upp på bandet flera ggr? Eeeh ja! OM jag till slut kom därifrån med skor? Eeeh nej! Ska till en kompis till Stoffe på Odenplan imorgon som har egen butik istället och förmodligen göra om hela proceduren...OM jag ska ha sport-bh och polotröja? Eeeh ja! Stor sorg drabbade oss idag oxå...hade av en nagel på vägen hem från Nacka:(


Kommentarer
Postat av: Tessan

Jaaaadu Stina-fina, vad säger man efter man läst och hört denna underbara story?? Det är som taget ur Gridget Jones diary, fast charmigare och sjukt mycket roligare!!!! Skrattar fortfarande så tårarna rinner då jag ser dig spatsera in på löplabbet i din piffiga svarta klänning med en "håll-käften-urringning". Du är underbar gumman!

2010-07-28 @ 23:18:27
Postat av: Ljungberg

Sååå underbart! Jag är så lycklig att du delar med dig av dessa underbara händelser :)

2010-07-29 @ 10:50:52
Postat av: Tessan

Gridget???? Bridget heter hon ju...

2010-07-29 @ 13:32:55
Postat av: Ullis

DET ÄR INTE SANT! Har det kommit in bilder i ramarna!!! AAAHHHH! Känns nästan lite fel. :-D. Tuttchocken på Löplabbet var en fröjd att läsa, du är bäst bruden!



Varm kram

Mammaledig Ullis (saknar Trollet redan)

2010-07-30 @ 15:24:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0