Sjukt trötta men glada

img_0140 (MMS)

Har blivit sinnessjuk tydligen!! Sitter i soffan och har i 10 min hört ett pipande ljud med 2 sekunders mellanrum och Stoffe hör ingenting? Jaja..dags för sängen...ska bara dansa soldans först! Just det! Blåbärspajen som intogs idag fick jag hemma hos Fia och Ljunkan! Deras lille anton har nyligen fyllt 1 och han gick som aldrig förr...sååå sött:) måste hem till bror och stoffes gudson Leo oxå som tydligen oxå går! Det "går" så fort...moahaha! Tessan va me och eftersom hon va utelåst så fick hon följa med hem till mig sen och eftersom hon var så rastlös dammsög hon min soffa..tack Tessan! Hittat min nya parfym...CLEAN fresh laundry heter den..haha..kan inte bli mer klockers! Okej..mest svammel..over and out..och ni, han sover:)


Kommentarer
Postat av: Jonna

Myyys, vi måste ses denna vecka stina...

Jag har också clean :-) Fast varm cottom



Pösss

2010-07-27 @ 08:54:40
Postat av: Linn

Den har ag också! Samma som jobba alltså! Grrrrym!

2010-07-27 @ 10:11:58
URL: http://linnpeterzon.blogg.se/
Postat av: Stina

Ja den luktade oxå svingott! Provade den på handleden och fresh laundry på halsen (eeeh..hur tänkte jag där??) så jag kände bara cotton som jag hade på handleden och gillar't! Ska prova den andra på handleden oxå;)

2010-07-27 @ 13:47:17
URL: http://mammastinkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0