Oajajajajaj buff...

...så låter det numera hemma hos oss innan läggning! Försöker febrilt få in lite rutiner men det är fan inte lätt! Har nog med att hålla ordning på mig själv normalt..men det tar sig nog (sa mordbrännar'n)

FYFAAAN va klibbigt och äckligt och kvavt det har varit idag!! Är det bara jag som tycker det eller? Har knappt varit någon sol men tur är väl det som jag har svettats. Vet att man inte får klaga på värmen men idag gör jag det;) Så roligt...var ute på min andra joggingtur med barnvagnen. 45 minuter råsvettning. Jag tror ju att folk bara ska tycka att man är efterbliven (har nämligen själv svurit över hurtiga föräldrar som kommer joggandes med sina vagnar) men märkte idag bara positiva miner och glada tillrop...haha...fick en "bra kämpat, va hurtig du är" av en äldre herre (skriver herre ist för gubbe eftersom han var så trevlig:) med hund och "heja, heja" av ett helt kubbspelande sällskap där även kubbarna användes som marackas! Jag gillar't!
6 pass förra veckan och den här veckan ska INTE bli sämre...kööör ba!

Imorgon bär det av till landet tidigt...jag, Lowe och Sussie (Stoffes brors sambo). Först ett stopp på frans salongen och på vägen ner känns det som det blir ett obligatoriskt stopp på smultronstället i Söderköping för glass i stora lass! Undra hur många points det är? Nej men just det..skiter ju i det numera:):):)

Undrar över en sak...kan man ha en maxgräns för brunhet? Tycker att jag solar och solar men att det inte händer nåt:( Borde vara svart vid det här laget men har fortfarande min "gula" färg som Stoffe så fint brukar påpeka!

Puss och Kram och nyp i stjärten....målet är att tappa 2 kilo i svett i natt...tror faktiskt att det är realistiskt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Stina!!! Du är bäst!! Bra tränat tjejen.. och det här med svetten,du har full sympati från mig!!! Fattar inte att det ens finns något kvar av mig så som det ständigt rinner..

2010-07-12 @ 23:05:49
Postat av: Jacqueline

Shit vad du tränar hårt!

Jag håller med som bara den. Fy FAN vad klibbigt det är. Snacka om att man är ofräsch. En kletig, svettig degklump. Exakt så känner jag mig! Men du är snygg ;-)

PUSS

2010-07-13 @ 08:41:11
URL: http://jacquelinep.blogg.se/
Postat av: Zanynguyen

Hello, any body here???

2011-06-13 @ 14:43:45
URL: http://zanynguyen.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0