Nu kör vi!

Har bestämt mig för att börja träna varje dag...promenader räknas inte utan är bara bonus! Körde min första barnvagnsrunda igår och det gick över förväntan. Lowe låg snällt i vagnen i 45 minuter medans jag flåsade bakom. Vem har sagt att man måste ha en "jogger" för att springa?;) Min vagn is the shit!
Idag gemensam fys med laget i ösregnet! Jobbigt men skoj...lite löpning blandat med fys!
Igår under rundan stötte jag självklart ihop med kusinerna Zahn...Lowes fina "mostrar" Bella & Jonna! Dom sprang intervaller (3-minuters fram och tillbaks) så jag joggade i mitt tempo efter så att jag kunde växla några ord när dom susade förbi...haha!

Trodde förresten att mitt liv var över tidigare idag...internet fungerade inte:( Nu har världens bästa Stoffe kirrat biffen!

Kööör ba...hela vägen in i kaklet!

Kommentarer
Postat av: Isabelle

<3

2010-07-07 @ 18:24:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0