Kollektivet..

..har intagit Breviksnäs idag! Vi som redan va här på landet var jag,Stoffe,Lowe,Lowes farmor,sven p,Lowes farbror med sambo och Lowes kusin. Idag kom mina föräldrar,Lowes farbrors sambos föräldrar med husvagn och 2 hundar,sven p's son med dotter och sven p's dotter! Ni förstår ju själva vilket härligt kaos:) just det..glömde tjock-Emil (katt)..han är också här! Nu har jag sprungit varje dag den här veckan..riktigt nöjd *klapp på huvet*. Lite bitter över en tramsig blåsa på stortån och ett riktigt riktigt ömmande högerknä:( försöker ignorera problemet så kanske det försvinner? Så tänker jag..bra eller dåligt? Har även lyckats med några powerwalks under veckan!! Ska bli spännande att väga sig så småningom, har inte stått på det jävla otyget sen några veckor tillbaks och har ju lagt ner viktväktarna som visade sig vara buffel och båg! Mina tankar går nu till familjen Ljungberg! Kämpa på älskade vänner:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0