Fullspäckat schema!

Fattar inte hur det fortfarande kunde vara så äckligt kvavt igår när det har öst ner men jag höll på att löka bort när jag promenerade igår! Länge sen jag och Lowe rullade vagn genom Huddinge.
Städade och fixade hemma så nu skiner allt igen:) Körde både stor och liten dammsugare...haha!

Blev medbjuden att köra intervaller i Storängshallen med Jonna, Bella och Micke. Micke skulle gymma så han var snäll och passade liten Lowe medans jag blev plågad på löparbanan. FYYYYY FAAAAAN va jobbigt. Måste ju tillägga här att vi sprang enligt Jonnas elit-försäsongs schema! Det var 3 minuters intervaller med 1 minuts vila som skulle genomföras....11 gånger!! Jag hade redan från början satt ett mål på 8 och klev tyvärr av efter 8 också eftersom jag både höll på att kissa på mig, kräkas och inte kunde andas längre! Tror att det var lika bra..vi har enligt vårt div-3 schema åtehämtningsvecka den här veckan..haha! (mitt 5:e pass igår:)


Efter det snabbt iväg till Odenplan för att hämta löparskor som vi provat ut! OJ va jag längtar att få testa dom...har en känsla av att jag kommer vara snabbare än nånsin...Stoffe tror att hans skor är sjukt snabba också. Tror mer på Stoffe i så fall eftersom jag har ett löpsteg som påminner ganska mycket om snigels.

Hem, Stoffe tog ett snabbt bad (han kan inte duscha...å det här är inget skämt..han KAN INTE! Badar alltid..oavsett hur bråttom han har) och sen iväg till Sundby gård här i Huddinge för beryktad grillbuffé. Jag och Stoffe var sjukt hungriga bägge två och mös vid tanken på att dom förmodligen skulle gå back på oss! Det är otroligt mysigt på Sundby så ett plus för det men maten var fan INTE ok:( Sååå besvikna..kallt, gammalt..tzatziki som badade i vatten.. Nä aldrig mer grillbuffén där...har även provat brunchen där förut och blev besvikna då med. Vi lär ju bli magsjuka allihop!


Snart kommer bror med familj hit för tacos och mys! Så länge sen vi träffade lille Leo nu som tydligen springer fram när han går (1 år). Härligt..ska passa på att pussa på Felicia också!


Såg precis Cookies and Beans på TV'n som var på Liseberg och uppträdde. Jackie! Du är så sjuuuuuukt lik en av tjejerna där...om du ser dom så fattar du nog direkt vem men Frida Öhrn heter hon:) Tänker på dig varje gång jag ser dom (bara andra gången men ändå) Du är såklart 100 ggr snyggare men det är något med utstrålningen som är samma! Hon längst till vänster är Frida.


VAFAN! Vår data är mongo...går inte att ladda upp bilder:( Bara den på Cookies and Beans tydligen..

Kommentarer
Postat av: Jacqueline

Men alltså, om du menar mig när du skriver "Jackie", så blir jag sååå glad. Hon är ju skitsnygg, sen kanske det lite är den hesa rösten ;-)

Gulliga du. Jag har varit på semester, och nu har jag kommit tillbaka till verkligheten och har läst alla dina fina inlägg. Nu ska jag återigen börja följa din blogg, minst 3ggr om dan ska jag kolla :-)

PUSS FINA DU!

2010-08-02 @ 08:50:00
URL: http://jacquelinep.blogg.se/
Postat av: j

Hoppas allt är bra!

2010-08-02 @ 09:02:25
URL: http://johannasrosavarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0