Brassen å ja, brassen å ja...trallalalalala la la la (eller nåt?)

haha...har saknat min fula solblekta oranga brasse! Försökte lägga upp en bild på åbäket men min Ifööön sammarbetar inte..grr:( Fått lite sol idag men inte tillräckligt för att stilla abstinensen. oppas på fler soltimmar den här veckan och att pappa kanske inte ska spela golf hela semestern. Då kan mamma pressa, pressa preessa:)


Missade BVC i måndags så nu är jag världens sämsta mamma! (enl mig själv asså)...tur att Biggan på BVC va sammarbetsvillig och förlåtande och gav oss en ny på torsdag:)
Lowe vaknade med röda prickar över hela kroppen men mår bra i övrigt så det är nog ingen fara enligt Biggan. Jag litar på allt hon säger faktiskt...verkat så vis på nåt sätt..lite som Gandalf i sagan om ringen.

Vill köpa coola men inte för dyra kläder till lillen...någon som har tips?

Hade en vänförfrågan idag på fejan...Niels Kiss från Belgien..ha ha...han jobbar tydligen på Panasonic Batteriers lager där! Ja jag accepterade såklart..vi är sjukt tighta jag och Niels;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0