Al Bundy greppet framför tv'n

img_0159 (MMS)

Jag har fått grönt hår! Ni vet som hon som dödar alla hon tar i från x-men med gråa slingan fast grönt! Skitskumt...kom från ingenstans! Hoppas det går bort om jag passar på att färga utväxten och drar ut lite extra där det är grönt. Trodde att man typ bara fick det av att bada i pool och det har jag inte gjort, tyvärr:( Testar väl ultrablond igen från mood och siktar på vit hårbotten på enbart 10 min den här gången:) Funderar på en såndär "efter graviditets gördel"..vet dock inte vart man köper dom eller om det skulle ha nån effekt nu nästan 5 månader efter?! Börjar bli sjukt trött på min pizzadegs mage med stripes


Kommentarer
Postat av: Linn

http://mammafitness.se

Där kan man beställa!

Jag ångrar att jag inte hade det.... Och du Stina, den magen tar MINST lika lång tid som graviditeten att få bort den... Min är fortfarande som en stomipåse ;)

2010-07-29 @ 15:54:28
URL: http://linnpeterzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0