ÄÄÄÄNTLIGEN!

Borta bra men hemma bäst! Så är det verkligen...så skönt med 50" plasma TV, skötbord, diskmaskin, centrum på gångavstånd och såklart våra underbara kissekatter! Töntigt kanske men har saknat dom så:) Kan tänka mig att jag hade samma känsla som föräldrar som skickat sina barn på kollo har. Tyckte nämligen att dom hade växt och såg lite äldre och klokare ut...haha!

Stoffe kom till stugan efter brölopp i Värmland kl 20:00 och efter det var det bara att packa ihop oss och åka mot STOCKHOLM! Trodde jag var döende igår..mådde risbuske och frös som en gris. Fick dra på alla värmegolv till 20 grader när vi kom hem eftersom det blivit höst på några veckor:( Vaknade sen mitt i natten toksvettig såklart men idag känns det bra! Lycka...då kan jag träna.

Lowes kväll blev ju lite störd eftersom han sov nästan hela bilresan...vi fick honom att somna om ungefär vid 1 på natten men då sov han till 6!!!! Sååå skönt:) Amma och sen sov han till 8-9 (lite blurrigt i mammas huvud)

Vill även tillägga att jag dammsög när vi kom hem igår kväll vid 12...mina grannar ÄLSKAR mig;)

Mycket nu som jag helst skulle vilja göra idag men det går nog inte.. handla nagelförstärkning, köpa mat, betala räkningar, gå på powerwalk, springa, åka till löplabbet,åka till IKEA och köpa barnstol, packa ur bilen (gör iof Stoffe nu;) och tvätta tvätta tvätta!

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0