Utmaning avbruten

Slutar med utmaningen från och med idag. Det är en skrivutmaning där man ska blogga om specifika ämnen i 30 dagar. Har gjort ett försök med 14 tror jag men nu lägger jag ner. Inge roliga ämnen och inget som inspirerar mig till att skriva. Så är det med det:) Sorry Linn!

Stoffe och jag är lediga tillsammans nu runt jul. Skönt! Vi ska köra varannan dag med sovmorgon:) Haha...japp, det är ledighet för oss! Nu ska jag googla fram ett recept på LCHF pannkakor och förbereda. Mums!

Undra om jag måste ringa och skälla på kommunen idag så att dom kommer igång och plogar här uppe hos oss! Helt jävla omöjligt att ta sig ut med barnvagn och det köper jag inte. Djuret och jag måste få luft!

Jobbar den här veckan också. Hemifrån alltså. So far so good men klockan är bara 11. Innebandy ikväll och OJ va jag längtar! En hel vecka sen sist ju;) Behöver nog bränna lite kalorier efter den här julen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0