"Stoffe the recorder"

Ja det har slagit slint gott folk. Vi har sen ett år tillbaks haft en inspelningsbar box. Guld och för alla er som inte har det säger jag bara kööööp! Hur som helst. Det har spårat totalt. Allt spelar vi in. Även när vi är hemma och kan se ett program så spelar vi in det för att sen kunna spela upp det och spola förbi reklamen. Vi skriver jag..menar såklart Stoffe. Igår var han helt upprörd eftersom jag åkt hemifrån och slagit av strömmen helt. Han hade tydligen satt typ 8 program på inspelning som han skulle titta på. Nån gång. Börjar tro att han kliver upp på morgonen och kollar tv-guiden direkt för att bestämma vilka program han ska spela in för dagen. Ja ja. Han är ju nöjd i alle fall:)

Tänkte bara berätta det...och att vi vann seriefinalen mot Sköndal idag! Vilken jävla seger. Äkta laginsats med 300% slit. Stolt lagkapten var jag idag;)

Kom på en sak till. Mamma och Pappa är fast i London eftersom dom efterblivna engelsmännen aldrig sett snö och det inte finns en enda snöplog i hela staden! Dom kommer kanske hem imorgon. Ska byta flygplats från Heathrow till Standford (heter den så?) och flyga med Ryan Air till Skavsta där jag och Lowe ska möta upp med flaggor och hurra-rop! Kanske inte men i alle fall med mössor och ett leende. Ska ju tydligen bli -30 imorgon! När jag pratade med dom tidigare idag så berättade pappa att han gled runt i sina golfskor och att det första hotellrummet de i panik checkade in på kostade 4.200:-/natt. Mamma skrattade rått i bakgrunden och sa att det var våra julklappar som rök och informerade mig även om att hon hade köpt nya trosor. Bra info att ha tänkte hon:) Dom har nämligen inte sitt bagage. Förmodligen har dom bara de kläder som dom har på sig och med tanke på att dom kommer från Australien så är nog inte dom kläderna jättevarma. Söta föräldrarna. Vill ha hem dom till jul!
Håll tummarna för oss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0