Pappas mössa

img_4516 (MMS)

Så söt är han när man tar kort med blixt! Han står och flinar men klarar inte av att hålla ögonen öppna! Igår hade vi två timmars träning men eftersom Lowe låg och sov och Stoffe skulle iväg på sin så avvek jag efter 1 timme:( trist men så är det...Lowe går först och det räcker med att han får utstå tisdagsträningen med sen läggning. Däremot så hade jag påslag när jag kom hem strax efter 20:00 och bestämde mig efter duschen att jag skulle....storstäda! Haha:) körde loss och skurade golv och dammade. Tom i rummet där Lowe låg och sov men självklart utan att tända! Gick bra och härligt att vakna i morse:) eller härligt är det väl aldrig att vakna förresten? Speciellt inte efter den här natten. Lowe är förkyld igen och sov hur dåligt som helst:( jag var så trött i natt att jag yrade och fick för mig att en 20 cm lång/bred spindel kröp in i en av hyllorna! Skiträdd blev jag och vågade knappt somna om. Lyste lite med telefonen där jag trodde att den kröp in men såg inget! Måste nästan kolla nu också. Har mensvärken från helvetet också som måste gå över. Julfest med jobbet ikväll! Weeeei:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0