Lyckad fotografering

img_3190 (MMS)

Tanken var alla bebisar tillsammans med diverse utklädnader men dom var sådär sammarbetsvilliga. Dom två andra bebisarna är ju såklart katterna. Sessan såg ut och lät som grinchen (hur stavar man det?) och Zorro skulle vars Rudolf! Skenade ett tag och tänkte arrangera något slädliknande som Lowe skulle sitta i med tyglar å allt kopplat till katterna som skulle dra! Stoffe kallar mig djurplågare..fattar inte. Jag älskar ju mina små kissemissar;) dessutom så dog kamerahelvetet och katterna var fem sekunder ifrån att klösa ut ögonen på oss allihop utan svans! Det blev några riktigt misslyckade kort som jag ska lägga upp sen. Så länge får sen här illustrera framgången:)


Kommentarer
Postat av: Jacqueline

Så jäkla söt!

2010-12-07 @ 13:58:46
URL: http://jacquelinep.blogg.se/
Postat av: Carro

sjukt likt min första fotografering på Caesar som bebis :-) Lowe - gullet hoppas du är laddad för fredagsmys hos strömgrens !!!

2010-12-07 @ 20:51:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0