Julklappar

img_6951 (MMS)

Ett helt kit med 4 olika CLEAN dofter:) Åh vilken härlig present. Ja ni förstår det var ingen julklapp utan en present som jag råkade få just på julafton. En present från världens bästa svärmor Lena för att hon fick min gamla Iphone! Jag är helt klart nöjd med bytet;) Fick även två helt underbara Mateus fat. Ett turkost ostronformat och ett gammelrosa stort fat med mönster på kanten. Såååå fina!! Också av svärmor. Fick skyddsplast till min Iphone och massa roliga skal av älsklingen och en fin tröja. Han har ju gett mig lite klappar innan jul. T.ex. krämer från Decleor för ca 1200:- och en Iphone 4! Jag tyckte inte han skulle köpa nåt alls till mig men det gjorde han ändå. Världens bästa kille! Lowe fick massor av paket som väntat. Synd att han inte förstår mer men han har redan lekt med flera av dom i alle fall! Stoffe fick en fin jacka av mig, en tröja och ett tv-spel. Tyvärr så hade han redan spelet men ska byta och blev skitglad ändå! Uppmärksamt av mig att köpa ett spel som han redan har...NOT:) Han hade ju dessutom avslöjat mig och gissat vad det var i paketet med tv-spelet redan innan jul. Tänkte att jag skulle skoja till det lite och slog in en p-rulle i samma papper och gav honom först. Haha...humor:) Ja, vi har faktiskt en p-rulle hemma. Har aldrig tittat på och inte heller köpt själva. Vi har fått den. Fick även en julklapp av min vän Sebastian. En gigantisk svart dildo som går under namnet "Leroy". Vidrig faktiskt. Så stor är den. Har fått en förut av honom och ville bara bli av med den. Vart ju rädd när jag såg den. Därför fick pappa den gamla i julklapp av oss förra året. Haha:) Humor! "här får du en tiger woods kopia av stora mått, hoppas inte att det blir för mycket för din sköra kropp". Så löd rimmet då! Stoffe som kom på faktiskt så jag ska inte ta åt mig äran. Mellandagsrean började ju idag för elektronik kedjorna. Vi var dumma nog att åka till Kungens Kurva idag för att kolla om det reades någon sjysst NIKON kamera. Herregud säger jag bara. Inne på MediaMarkt var det gamfest och utanför Elgiganten 8 timmars kö. Pass på den. Kollar nätet istället om vi hittar nåt och tar smällen då med kö och trängsel. Inge vidare att ha barnvagn med sig heller på rean direkt:( Har för övrigt fuskat extremt nu i dagarna 3 med kolhydrater och socker och jag har aldrig mått såhär dåligt i magen. Får humörsvängningar, blir trött och extremt panikhungrig också. Bara ett kvitto på att LCHF får mig att må tusen gånger bättre än vanlig kost. Imorgon är vi tillbaks på banan igen. Kommer förmodligen att ha gått upp typ 5 kg var men det var det värt...eller?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0