Dag 14 - vad hade jag på mig idag

img_5597 (MMS)

Ja först det vanliga..nersnorade byxor. Efter att jag jobbat klart vid 12 så tog jag tag i mig själv och bestämde mig för ett löppass! Sjukt jobbigt. 7 km snölöp tog 43 minuter. Gick bättre än vad jag trodde med tanke på att det var ett tag sen jag långlöpte! Nu har jag på mig andra kläder och ny bild kommer givetvis. Ska bara tvinga Stoffe:) Ikväll är det grötmys hos mamma och pappa med farbror Anders & Co och bror. Först ska vi til toys r us med alla andra idioter och försöka hitta nåt till Lowe i julklapp. Jag vet..extremt dåligt men jag har inte hittat nåt som känts rätt än:( Han bryr sig nog inte så mycket ändå. Stack precis ut huvudet från bilen vid korsningen ågestavägen/Huddingevägen och vrålade på Anna (djäken) & Olof! Olof såg mig men Anna var inte kontaktbar. Alla måste trott att jag var dum i huvet men skit i det:) Nu ska armbågen vässas!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0