Julfest

Julfest!

Golden tits here we come! Efter en trevlig middag på Hågelby slott med skrattkramp i käken var det dags för stan. Glad i hågen hakar jag på eftersom det känns som ett årtionde sen jag var ute sist! Inser dock ganska fort att jag staplar fram som en handikappad trana i mina nya skor! Grymt nöjd efter två "smal" komplimanger!! Äntligen lite resultat efter allt jävla slit:) men trögt, det har det absolut varit. Vi hade tävlingar lagvis under middagen varav en var sång. Vi fick välja i ett häfte bland julsånger men bestämde oss ganska fort för den skånska nationalsången "en taggatråd" efter uppmaning av Roland! Roland intog även rollen som allsångsledare med stor entusiasm varav jag inte får fram en ton utan skrattar så jag håller på å pinka på mig! Vår underbara Japan Hiro höll sen tal och sjöng nationalsången..den japanska! Haha..fick inte allt på film men kan lova att han hade fått 8000 träffar på youtube vid det här laget:) hur som helst så slutet gott, allting gott! Hörs i mörra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0