Normalviktig?

Har ju inte tjatat så mkt om det på sistonde men det har gått sakta men säkert framåt. Vaddå undrar ni kanske? Jo vikten såklart. Jag väger nu mindre än när jag blev på smällen och det känns så otroligt skönt!!! Det har känts så himla tröstlöst under dom sista snart 9 månaderna men nu jävlar! Min målvikt är det en bit kvar till men jag är i alle fall på god väg. Mitt BMI visade att jag var "normal" dessutom..haha! BMI är så sjukt ibland. Min bror blir nästan alltid överviktig när han kolla BMI men det är för att han är så mucklig.
Fan jag har alltså tappat över 24 kilo på mindre än 9 månader. Klapp på axeln på mig själv:) Nu ska jag dricka morgonkaffe. Slank bara in för att berätta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0