Mamma & Pappa!

Nu är dom äntligen hemma. Efter 3 veckor i Australien (med ett stopp i Hongkong) och 2 dygn i London så hämtade jag dom igår på Skavsta flygplats. Dom skulle ha mellanlandat i London och flygit vidare till Arlanda men kaoset var totalt på Heatrow så den gubben gick inte. Mamma berättade att dom typ hade skickat ut två killar med en varsin spade på flygplatsen för att plöja landningsbanan. Haha! Hur kul är inte det? Dom fick ett visitkort av en glad taxichaufför som på riktigt erbjöd sig att köra dom från London till Sverige för att han var så jävla less på England. Haha! Också kul:) Fatta vad den taxin hade kostat. Jag och Lowe stod som välkomstkommitté ute på Skavsta i alle fall och Stoffe höll bilen igång. Mamma hade sandaler på sig och pappa sina golfskor. Hem satt vi trångt och mysigt. Jag fick mata Lowe med kall mat eftersom han började bli smått hysterisk men det gick bra. Han äter allt minisvullot.
Ska ut och leta julklapp till Stoffe nu. Var inne på en espressomaskin. Ni vet en sån med kapslar men räknade ut att man skulle behöva lägga ungefär 6000:- på kapslar/år med en sån. Ska satsa på någon dyrare kombinationsmaskin sen istället. Tror man har mer behållning av det. Någon som har tips på julklapp till kille och pappa? Alltid dom som är svårast.

Kommentarer
Postat av: Anna

Fast jag e partisk.. Har en kapselmaskin a la nespresso super nöjd. Använder den inte jätteofta dock. Kapslarna kostar typ 3 kr st har jag för mig. De e manuell mjölkskummare på maskinen. Annars skulle jag rekommendera jura men de e svin dyra har inbyggd kvarn å inbyggd mjölkskummare. Gaggia classic är grym manuell skummare men har ingen kvarn.

2010-12-21 @ 11:28:17
Postat av: Linn

iPad :)

2010-12-21 @ 16:14:31
URL: http://linnpeterzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0