Lååååång dag

img_8377 (MMS)

Idag har jag inte hunnit blogga alls som ni kanske märkt. Förlåt. Får kompensera det nu. Dagen började med att städa hos en kompis. Startade vid 9 och var klar runt 16:00. Det var sprint-städning som gällde. Svetten lackade hela tiden så jag ser det som ett grymt träningspass. Två nöjen på en gång. Städa och träna..haha;) Anledningen till sprint-städningen var för att jag hade Lowe-mannen med mig och vi var i ett 3-våningshus med massa trappor och annat icke barnsäkert som han ville utforska. Måste ändå ge min lille fis beröm. Han skötte sig exemplariskt! När jag städade badrummet fick han bo en stund i badkaret. Putsade även fönster. Det blev fönsterskrapning eftersom det frös på direkt när jag skulle putsa utsidorna, trots att jag hade överdoserat kraftigt med T-röd! Men men, det var ju typ -16 grader ute också. Tror att det trots allt blev bra:) Orkade inte laga mat efter denna oerhört slitsamma "arbetsdag" utan tvingade Stoffe att köpa med sig sallad hem. Han var inte så svårövertalad. Sallad från Kvarnbergsplan. Så jäääävla gött! Nej klart vi inte åt bröd. Där drar vi ändå gränsen hörni. Ska på bankett nästa fredag eftersom min kompis Sara blivit doktor Sara. Så jäkla coolt! Tänkt att få skriva under med doktor:) För visst får du det Sara? Hur som helst så har jag haft ångest över vad jag ska ta på mig. Letade igenom hela Skärholmens centrum förra veckan efter en klänning och hittade ingenting. Gick istället lös på alla internetsidor och idag fick jag två VILA klänningar som jag skickat efter från Bubbleroom. Den ena fick jag inte ens på mig men jag tror att jag gillar den på bilden. Svårt att ta helkroppsbild på sig själv så det blev i spegeln med blixt. Sådär va? Vet inte hur många fler jag skickat efter så jag får väl avvakta lite och se vad som trillar ner i lådan:) Nu är det kaffe-latte tajm. Sojalatte såklart!


Kommentarer
Postat av: Linn

Ååååååå va roligt :-)

2010-12-02 @ 21:46:10
URL: http://linnpeterzon.blogg.se/
Postat av: carro

Snygg klänning, men va f-n har du på fötterna??

puss :-)

2010-12-03 @ 08:55:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0