Inte ok?

img_0864 (MMS)

Verkligen inte ok. Hade skitkul. Tills vi skulle åka hem. Då började helvetet. Sune körde och vi fick åka med. Stoffe var nykter, inte jag. Eeeh nej, inte jag. Fick stanna fyrtio gånger och kastade mig ut i endast klänning för att spy i skaren. Hade en vän vid min sida som jag väljer att lämna anonym som gjorde mig sällskap. Där satt vi längs med Huddingevägen och stafettspydde. Kom hem och fortsatte på toaletten. Stoffe ledsnade och gick och la sig. Ungefär då fick jag en snilleblixt. Frös efter snörullningen och var trött men mådde fortfarande illa så jag tyckte att det skulle passa bra med ett varmt bad. Sagt och gjort. Vaknade klockan halv 8 i morse i iskallt vatten med en baksmälla som inte var av denna värld! Fyfaaaan va dåligt jag har mått hela dan och inte verkar det bli bättre. Sitter hos Carro och Danne i Sibble och mår som en påse skit. Nu film och godis. Jag ska sova:)


Kommentarer
Postat av: Carro

Jag sitter vid samma köksbord och hon ser fan värre ut IRL !

2010-12-11 @ 19:49:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0