Dag 7 - min bästa vän

Vänner kommer, vänner går..och vissa vänner består! Min absolut bästa vän är Carro - Caroline Sanna Erika Strömgren! Vi har gått igenom det mesta tillsammans och kanske den absolut mest händelserika perioden i våra liv - tonåren. Resor, fylla, tårar, problem, killar, killar och mera killar, idrott, barnafödande, giftemål mm. Carro är som den storasyster jag aldrig haft. Hon är dock bara 1 år äldre men lite före i visdomen har hon alltid varit så jag har alltid kunnat fråga henne om råd. Som en mentor oavsett om det gäller graviditet, inredning, husköp eller drinkar:) Bäst är du och det var inte för intet som folk trodde vi var tillsammans när vi gick i högstadiet. Vi bodde i princip ihop och delade på allt...trosor, chipspåsar och föräldrar:) Galet vad vi upplevt tillsammans! Skulle behöva ge ut en bok för att guida er genom det tror jag.

Har ju dock så många underbara vänner som betyder så otroligt mycket dom med. Både gamla och nya. Jag har min sötaste Jonna som jag träffade lite senare i livet som betyder massor för mig. Isabelle som jag inte träffar så ofta men ändå rankar högt:) Mina innebandybrudar i HIBS gänget som jag har haft så galet roligt med dom sista 6 åren. Resor, fester och lite innebandy. Mina gamla killkompisar Dicken och Sebastian som jag hängt med sen tidernas begynnelse som är som bröder för mig och betyder allt för mig. Min vapendragare genom framför allt högstadiet och gymnasiet fina Karin. Vi har också upplevt en hel del knasigt tillsammans och har alltid roligt tillsammans. Krulligaste, snyggaste Kate som är min alldeles egna Carrie Bradshaw. Underbart chic, snygg och rolig och ställer alltid upp. En mentor över telefon eftersom det oftast är så man umgås nu för tiden;) Ska ju inte glömma mina nyvunna vän Linn som är min cyberspace kompis!

Hoppas att jag inte glömt någon men ni ska alla veta att jag ÄLSKAR ER och aldrig skulle tagit mig genom livet utan er! Massa kärlek....

Kommentarer
Postat av: Jonna

Älskar dig massor!

2010-12-07 @ 20:02:14
Postat av: Isabelle

Å Stina vad rörd jag blir!! Är så glad att Jonna förde oss samman :) du gör mig alltid så glad!! Massa kärlek <3

2010-12-07 @ 20:23:52
Postat av: Carro

puss my darling , saknar att vi inte delar troslåda längre ;-)

Och du boken ska vi slipa på när vi har reunion på Ibiza, när sönerna blivit vuxna, och vi har skaffat rosa hår, sportbil samt börjat röka igen :-)

ÄLSKAR dej för ALLTID!!!!

2010-12-07 @ 20:49:42
Postat av: Kristina

Åh mycke kärlek!

2010-12-08 @ 07:59:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0