Dag 6 - Min dag...

Ja vad hände med min dag? Nu är klockan 16:48 och jag har inte gjort ett skit. Duschat har jag faktiskt precis tagit mig i kragen och gjort. Så vad har vi gjort då...jo SOVIT! Haha. Helt sjukt men så är det faktiskt. Däremellan har vi busat och lillen har ätit och skitit men mycket mer än så är det inte. Har inte ens kollat på dumburken. I normala fall sover Lowe max 45 minuter på fm och max 1,5 timme på em men inte idag inte. Skönt ändå att vi för en gångs skull var synkade och helt slut för shit va jag behövde den här dagen. Minst 2 timmar sov han på fm och jag nästan lika länge. På eftermiddagen vet jag inte riktigt men minst 2 timmar där med. Till saken hör att han var vaken i natt. Han brukar ju alltid gråta eller vakna till en snabbis flera ggr varje natt men nu skulle han typ upp. Han var färdigsoven och klockan var runt 3:58. Eeeh nej tack tänkte jag och lyckades efter en evighet tvångssöva honom. Det var nog därför som han ville sova så mycket idag på dan. Hoppas att jag inte skapat en negativ spiral och att han vägrar somna ikväll. Det är ju ändå trots allt kväll för honom om 2 timmar:)

Snart kommer Stoffe hem och vi ska äta tacorester till middag, så inte ens mat har jag lagat. Har hon inte ens städat tänker ni kanske nu? Men jag kan lugna er med att jo det har hon. Dammsugit och lite allmänt plock. Men det går ju bara på rutin. Märker knappt själv att det händer.

Resten av dagen kommer väl tuffa på i samma anda. Måndag brukar vara en riktig skit TV-dag men vi kommer väl sitta där och glo ändå om jag känner oss rätt. Skulle vilja gå ut och gå. Har tappat stinget helt och inte gått på en månad känns det som! Katastrofalt dåligt. Imorgon ska vi rycka upp oss ordentligt jag och Lowe. Så det så! Då är det ju om inte annat innebandy och vi ska hänga i Storängshallen.

Så..nu har jag fått 12 minuter till att gå av denna dag. Härligt:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0