Dag 4 - det här åt jag idag

Ja i princip ingenting faktiskt!? Vet inte vad som har hänt men den senaste veckan har jag inte haft någon aptit alls. Skitskumt med tanke på att jag kan äta i alla tillstånd. ALLTID! Idag har jag tvingat i mig två ostbröd med lite skagenröra på och inget annat. Igår småtuggade jag lite på en gravad laxbit och lite annat men fick i princip inte i mig någon mat på det helt underbara julbordet heller. Så skumt? Däremot så fick jag ner lite kladdkaka men även det var en pinsam portion.

Ja hur som helst så vart det ett enkelt inlägg och förmodligen jävligt tråkigt. Men är det utmaning så är det:)

Är bitter eftersom jag missar match och istället ligger hemma och har ont i halsen och knappt kan svälja:( Vill INTE bli sjuk igen. Magsjukan får räcka för den här vintern faktiskt:/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0