Dag 2 - min första kärlek

Min första kärlek var Daniel Bredstedt. Vi träffades på lekis och gick i samma klass ända upp till nian. Det var lite hatkärlek och ganska stormigt, redan i första klass. Vi gjorde ofta slut och bråkade men blev tillsammans nästa dag igen. Slogs gjorde vi också. Vi var ihop till och från fram till ungefär fjärde klass tror jag. Tur att det tog slut i unga år kan man ju känna;)

Annars har jag varit kär många gånger, eller i alle fall trott att jag har varit det. Ibland lyckligt och ibland olyckligt. Det var dock inte förrän jag träffade Stoffe som jag insåg vad kärlek är på riktigt. Det var ju inte riktigt kärlek på lekis så i princip kan man säga att Stoffe är min första riktiga kärlek i vuxenlivet. Har varit kass på förhållanden innan och tröttnat rätt så fort. Antingen det eller så har dom tröttnat på mig! Är väldigt bra på att vara kompis med killar och mindre bra på att vara mer än så. Men som sagt, med Stoffe funkade det. 8 år tillsammans i ur och skur. Hade ett litet uppehåll men hittade som tur var tilllbaks till varandra. Nyttigt på många sätt och för min del är i alle fall kärleken större nu än någonsin. Nu är jag 100% säker på att det är det här jag vill! Hoppas på giftemål i Vegas 2012! Håll tummarna för mig:)

Kommentarer
Postat av: Linn

Jag håller alla tummar jag kan! Och resten av fingrarna och tårna för att jag och Micke hakar på vi me :)

2010-12-02 @ 21:47:57
URL: http://linnpeterzon.blogg.se/
Postat av: Carro

annars får du gifta dej med mej i vegas :-)

2010-12-03 @ 08:49:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0