Dag 10 - det här hade jag på mig idag

Vaknade på soffan i en för liten BH som jag somnade med, mjukisbyxor med dreggel/snor på (inte mitt, Lowes) och en alldeles för stor gammal gravidtröja. Ja så ser den bistra sanningen ut nu för tiden. Alla BH:ar är för små eller för stora och jag har ingen lust att köpa ny förrän jag vet hur mina pattar ska se ut i framtiden. Upp till dom att bestämma sig snart tycker jag. Kläder vill man inte heller köpa. Knappt i alle fall. Först ska kroppen komma i form och plånboken fyllas. Fram tills dess får jag vara osexig as hell. Stackars Stoffe. Han är dock van. Man undrar ju ibland vad han går igång på faktiskt? Hoppas inte svärmor läser nu;) Gör du det Lena? Tog i alle fall en dusch efter att Lowe fått frukost och klädde på mig...långkalsonger och underställ! Haha. Också sexigt. Not! Får väl se här efter lunch när vi ska iväg och byta julklappar. Då kanske jag kan presentera ett vettigt resultat.

Ber att få återkomma då. Nu ska vi hänga tvätt. Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Anonym

klart jag läser, han är van hemifrån vid saggiga kvinnor menar du? men han har lärt sig att se kvinnors inre kvalite ha ha

kram från svärmor

2010-12-13 @ 21:57:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0