Vårdcentralen

Varför ska det vara så krångligt på vårdcentralen. Ringde i morse kl 8 för att få en tid idag för mitt knä som fortfarande gör ont och är svullet och det är bara ett evigt inknappande av telefonnummer och personnummer.
Nu väntar jag på att min husläkare (visste inte att jag hade en) ska ringa mig vid halv 10...får väl se om hon för det. Sen kanske jag får en tid om 2 månader och jag vill ha hjälp och remiss IDAG! Förstår att folk åker till akuten..får se vad hon säger och får jag inte en tid idag så blir det närakuten på Huddinge sjukhus.

Kommer ihåg efter att jag fått barn så blev jag tokförstoppad! Kanske inte världens trevligaste samtalsämne men det skiter jag i. Trodde jag skulle dö på riktigt, värre än att föda barn. Grät när jag satt på toa och kunde inte bajsa! Ringde i panik till min kära husläkare och bönade och bad om hjälp och då fick jag en tid om 3 veckor! haha..vilket mongo. Vad var det hon inte förstod?? Men hon kanske inte tyckte att jag behövde gå på toa på 3 veckor..vad vet jag;)

Har även försökt få tag på min puk-kod till telefonen från Telias kundtjänst och där är det moment 22. Killen på kundtjänst sa till mig att det enda han kunde göra var att skicka koden till min telefon. Och den är ju spärrad...så jäkla korkat! Måste nu till en Telia butik för att låsa upp min telefon. Känner mig helt jäkla naken utan! Galet faktiskt:)

Det går bra nu...NOT!

Får se om det blir date med svärmor idag! Hoppas:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0