Inte lika kul på vägen hem!

img_0270 (MMS)

Orutinen visa sitt fula ansikte och klockan hade passerat gröt för länge sen! Som två mongon sjöng vi egen komponerade "vi kan dansa mambo, mambo mambo mambo" i högan sky genom hela varuhuset och det gick faktiskt bra. Lyckades avstyra det värsta gnället och han fick tom dreggla lite i gör-det-själv kassan och dessutom charma byxorna av dom två killarna som jobbade där! Nästa gång ska jag ha både kort kort och urringat (bara kort kort denna gång) och vara 10 kilo smalare! Vilket team jag och Lowe..då kan pappa snatta vad han vill..haha:) På vägen hem fick vi även fingret av en vidrig gammal raggare! Fuck you 2 säger jag! Börjar bli orolig för Stoffe nu..han vill palla vart vi än går!! Antingen så tycker han att vår ekonomi är sjukt dålig eller så vill han vara en bad boy;) ja jag går igång i alle fall! Happy fredag den 13 och grattis till min kusin som fick en liten Klara på denna otursdag! Skulle nog kalla det för turdag! Ps.nu tog han precis ett äpple igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0