Städsektens barn

img_0238 (MMS)

Vill först börja med att be om ursäkt för den usla uppdateringen idag..jag vet..finns egentligen inga godtagbara ursäkter men hoppas att förlåt ska räcka;) Linn, du kan vara lugn..jag mår bra och träningstredskapet är i princip oanvänt! Har haft sån träningsvärk idag att jag knappt kommit upp och ner ur soffan! Fyfan va det värker i låren:( Dagen har annars varit rätt så lugn. Jagade upp mig lite runt lunch när jag såg att jag hade fått 10% rabatt på hela sortimentet från H&M (beställde igår) men blev lugn när jag pratat med en alldeles underbart trevlig kvinna som fixade det till mig! Älskar H&M:) Dagen började annars perfekt eftersom min stora idol här i livet..Sverker från plus...var med på tv i en intervju. Jag älskar honom också..eller vänta..ÄLSKAR honom:) Nu ikväll har vi varit hemma hos underbara familjen Ljungberg och blivit bjudna på underbar köttfärspaj! Deras son underbara anton fyllde 1 för inte så länge sen och han fick en försenad present. En dammsugare!! Haha...tänkte att jag måste attackera nya rekryter i tid till städsekten:) underbart för sista gången! Ps.jag är inte full...bara äckligt positiv:)


Kommentarer
Postat av: Ljungberg

Anton ÄLSKAR sin dammsugare. Om han fick skulle han både sova och äta med den. Så jag kan säga att rekryteringen har fungerat :)

Kram

2010-08-12 @ 09:44:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0