Powerwalk

img_0233 (MMS)

Fick med mig Stoffe idag igen..kors i taket;) båda två vidrig träningsvärk i låren så skönt att gå bort den lite! Innebandy ikväll och först förbi stadium för att hämta ut min nya kettlebell! Nu jäklar ska tränas russia style:) bror min ska visa lite övningar på lördag när vi ska till mappa (mamma/pappa) på lite kräftis! Måste beklaga mig lite...har medvetet inte vägt mig på nästan 2 månader för att inte stressa upp mig utan låta det ta lite tid. Har tränat som ett jävla svin och nästan enbart förbränning. Tror ni att jag hade gått ner? 2 ynka jävla hekton!!! Så arg och besviken..har även mätt mig och inte ens där hade det hänt nåt:( ska prata med Birgitta idag när Lowe ska få sin 5-månaders spruta eftersom hon också är distriktssköterska (ser lite på henne även som Gud eftersom hon kan allt). Hoppas hon som jag inser allvaret i det hör med min vikt och ger mig nåt mitakelpiller! Snacka om att det börjar bli svårt att fortsätta motivera sig! Visst att man tränar för kondisens skull men vem försöker jag lura..fettet ska brännas!!! Pratade med pappa och beklagade mig igår och han sa tröstande att jag nog var fet nog att få en fettoperation betald! Haha..tack pappa för dom tröstande orden:)


Kommentarer
Postat av: Kristina

Tyvärr började det inte hända något med min vikt (och midja) förrän jag började med GI. Men tyvärr krävdes det en månads rivstart...

2010-08-10 @ 13:52:23
Postat av: Linn

Men Stina du tränar ju för mycket!!

Kroppen ställer in sig på försvar!

Ta det lugnare med träningen, den stenhårda alltså promenader är svinbra, och tänk istället på vad du stoppar i dig!

2010-08-10 @ 21:15:06
URL: http://linnpeterzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0