Händelserik dag

img_0202 (MMS)

Började med en powerwalk tillsammans med...håll i er nu...Stoffe:) jag sa att jag tyckte vi skulle sikta på 5 dar/vecka och då kontrade han med 3..haha..får se vart det slutar! Efter det kom Sebbe på fika och åt några kärleksmums! Jag och Stoffe åt desto fler:( sen kom dennes bror Alex och hans söta son Emil förbi. Alex åt 1 kärleksmums och Emil ingen..jag och Stoffe ännu fler:( Stoffe gick och lade sig precis när dom kom och vaknade strax innan dom skulle gå..då åt han och jag ännu fler:( sen middag med en lagkamrat till Stoffe på besök och jag och Lowe iväg på fysträning med laget! Känns som om det behövdes efter alla mumsiga mums;) nu supertrött och proteindrink! Har gjort en massa hoppövningar för första gången i sommar och det känns i hugget..hoppas det inte är farligt och sorry till alla känsliga för det grova uttrycket:)


Kommentarer
Postat av: Jacqueline

Äntligen lite bilder på dig ;-) Du är ju så sjukt snygg jag vill se mer!

PUSS

2010-08-10 @ 08:14:41
URL: http://jacquelinep.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0