Barnmatsdieten åt hela familjen?

img_0218 (MMS)

I onsdags så åt vår ena katt Zorro upp resterna efter Lowes banangröt och idag slickade Zessan i sig resterna av hans majs/potatis puré! Stört...hoppas att det inte är farligt för katterna att äta barnmat men det har jag väldigt svårt att tänka mig...måste ju vara det nyttigaste som finns:) Nu sover fisen och mamma dricker latte och surfar! Vi har sommarfest på jobbet nästa torsdag och jag är skitsugen på att haka på. Har inte festat med mitt jobb någonsin på 2,5 år!!! Det värsta är att både Stoffe och jag har innebandy på torsdagar. Jag kan ju hoppa min en gång men för Stoffe blir det svårt och i så fall måste vi skaffa barnvakt. Någon frivillig? Och tack men nej tack Linn...det blir lite jobbigt att lämna/hämta i Umeå;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0