Tjuren ferdinand?

img_0328 (MMS)

köpt nya nappar till fisen som gör att det ser ut som om han har näsring...Muuuu:) Började morgonen med att åka och trakassera morfar på brandstation där jag skulle köra lite rehab på crosstrainer. Funkade skitbra och belastade inte knäna alls. Heja heja:) Stoffe och Lowe följde med..Stoffe satt först 5 sekunder på motionscykeln och utbrast "åh va jobbigt"..fortsatte dock i hela 5. Försvann sen in i ett annat rum och sa att han skulle gymma lite. Efter typ 10 hör jag att han hittat både innebandyboll och klubba och lyckan var total när jag var klar och kunde leka med honom! Haha..vi körde den klassiska "gång-innebandyn" och även "gå-basket". Stoffe tyckte jag var kass och själv konstaterade han ödmjukt att han är grym på alla bollsporter. Hem och duscha för att sen lämna killarna åt sitt öde. Dag två på träningslägret som avslutade med en match mot Bollstanäs. Tyvärr torsk men det fanns en del godbitar där..såklart också lite att jobba på;)Satt i sekretariatet och kände hur mina bröst höll på att explodera!! Hade ju inte ammat sen kl. 9 på morgonen och nu var klockan nästan 18:00! Knas och det var bara att trycka in pattarna i munnen på Lowe när jag kom hem. Han protesterade inte direkt;) Kan stolt meddela att jag fått äran och förtroendet att leda truppen i form av lagkapten i år. Får hoppas att jag är tillbaks snart och under tiden får vice 1, Hanna, och vice 2, Ylva, ta hand om logistiken! Blir grymt de:D Även idag var en av dagens höjdpunkter lunchen...mmm kycklingpasta med curry! haha...måste nog börja tänka ordentligt på vad jag stoppar i mig om jag inte kan träna normalt...ja ja..nu blåbärspaj med vailjsås. Nej, jag har inte bakat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0