Rehab nästa:(

img_0318 (MMS)

Till 99% säkerhet en trasig meniskjävel som innebär att jag inte får springs/gå eller spela plastboll! Snyft...ska prova cykel och crosstrainer och köra rehab med 1-kilos vikter på vristerna. Så jäkla typiskt...man är duktig och framför allt motiverad och sätter igång och får det här i fejset! Livet e inte rättvist:( får köra överkropp ett tag framöver helt enkelt! Slutgiltig dom kommer den 8/9 när jag ska träffa ortoped. Någon som vet hur man kan speeda på hela processen lite? Happy friday?


Kommentarer
Postat av: Jacqueline

Men fy lilla pluttan! Du som var så galet duktig med att träna heeeela tiden. Men det finns som sagt MASSA andra saker du kan träna. Vi ska ju köra kettlebell du och jag ;-)

Å vips så är knät lagat, och våra kroppar snyggare än ever!

Ikväll ska jag äta chips, chips och chips. PUSS

2010-08-20 @ 13:20:08
URL: http://jacquelinep.blogg.se/
Postat av: Linn

Jag har ett tips på hur du kan skynda på läkprocessen!

VIIIILAAAA!!!

2010-08-20 @ 17:07:18
URL: http://linnpeterzon.blogg.se/
Postat av: Ljungberg

Jag kan bara säga att jag gillar hur Linn tänker ;)

Kanske går in om fler än bara jag säger det till dig. Hihi!

Kram Lj-B

2010-08-20 @ 21:14:25
Postat av: Anna

Frågade min privata sjukgymnast mamma. Hon sa e d menisken e d bara å ta d lugnt å vila. Inte anstränga.

2010-08-21 @ 02:50:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0