Slut som människa

och slut på pengarna! Nja inte riktigt men nästan;) Jag och Lowe hängde med Stoffe och hans kompis Berka (Christoffer han också) till Nacka Forum för att försöka hitta en klänning till Lowes dop. Gick inge vidare. Hittade en hoodie istället i fint stark turkos och en mössa. Stoffe hittade 3 par jeans. Galet med tanke på att hans stockar till ben inte brukar gå i några byxor normalt. Dyrt men kul.
Vill ha den här klänningen från H&M men den restar till v.37 och då är det försent. Ska försöka hitta den i butik och om någon vet vart den finns, säg för guds skull till (nu missbrukar jag namnet igen...hur ska det gå på dopet egentligen??)

http://shop.hm.com/se/shoppingwindow?dept=DAM_KLAKJ_KLA&shoptype=S

Vet inte om jag skulle passa i den men har fått för mig det! Provade en söt klänning på MQ idag som inte var så söt längre när jag hade den på mig...snarare vulgo och skulle ha resulterat i en "tuttchock i kyrkan". Känns inte riktigt helt ok faktiskt:/

Hungrig och sugen som vanligt på kvällen...vafan ska man göra för att inte äta nåt? Strunta i det bara och gå och lägga sig eller? Igår kokade jag ägg men dom är tyvärr slut:( Ja ja...blir nog lite vatten och sängen!

Kommentarer
Postat av: Jacqueline

Ååå men jag kan ju inte se klänningen. Länken tar en bara till sidan för alla klänningar. Vilken är det du menar?? Är ju så nyfiken :-)

PUSS

2010-08-26 @ 08:31:55
URL: http://jacquelinep.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0